joi, 15 noiembrie 2012

What is love? Part ll

          Am ajuns la aeroport la ora 10:55.Tata a luat bagajele si ne-a ajutat.Ne-am luat la revedere de la el,apoi am urcat in avion si in alte 5 minute am decolat.Mi-am pus castile in urechi si am adormit.Chloe a facut la fel.Cand am aterizat,eu eram treaza de 10 minute,deci a trebuit sa o trezesc si pe Chloe,care inca dormea,nu-i de mirare!Cine stie cat apucase sa doarma cu mine...
       Eu-Hey,trezirea!Am aterizaaaattt!-urlu ca nebuna la Chloe,ea abia auzind.Am zgaltait-o si intr-un final s-a trezit-
       Am coborat din avion,luand un taxi spre noua casa.Ne-am sunat parintii anuntandu-i ca suntem bine.Am coborat din taxi si ne-am luat bagajele.Ne-am facut comode in noul nostru apartament.Acum mai aveam o mica...problema.
      Trebuia sa facem rost de bani ca sa supravietuim.Adica parintii ne vor da bani doar pentru cateva saptamani,timp in care avem timp sa ne angajam.Doar incepem o viata noua,pe proprile picioare...Am inceput sa cautam in ziare si pe internet,chiar daca abia ajunsesem.Cum am spus,sunt perfectionista si vreau ca totul sa iasa bine,foarte bine.Am gasit mai multe anunturi interesante,ceea ce era perfect!Eu am mers intr-o parte,iar Chloe in alta.Anunturile se epuizau si noi nu gasisem inca o slujba,cel putin eu.Ea gasise ceva bun,deci era angajata.Am gasit un job pe care il pusesem ultimul pe lista: menajera.Am inspirat adanc si am plecat spre casa unde trebuia sa mi se ia interviul.Am trecut cu brio,apoi mi-a dat un costum alb-negru de menajera.L-am imbracat si incepeam de azi sa lucrez.OK.Am plecat spre casa si am inspirat adanc in fata usii.Era ditamai casa,oare cum o sa ma descurc?Sa speram ca perfect!Am ciocanit,dar nimeni nu mi-a raspuns,asa ca am intrat observad ca usa era deschisa.Am hotarat sa incep de la etaj.N-am observat pe nimeni in casa,dar cei care imi luasera interviul mi-au zis sa incep,deci sa incep de la etaj.Am deschis prima camera care mi-a venit mie si ce sa vezi?
      Eu-OMG!Pune-ti ceva pe tine!-strig catre un baiat,la care n-am apucat sa ma uit prea bine,pentru ca era dezbracat si mi-am intors privirea.-Nu ti-e rusine?
    Baiatul-Aaa..Scuze!Stai putin!-zice el luand un tricou de pe pat si o pereche de pantaloni.Tocmai ce iesise de la dus.Nu se grabi prea tare sa se imbrace-Dar daca nu te superi cine esti?-ma intreba el-
    Eu-Cine sunt?Sunt noua menajera si ma numesc Adele.E gata?Pot sa ma uit.
    Baiatul-Da,e gata.Incantat de cunostinta.Sunt..-zice intinzandu-mi mana in semn de salut-
   Eu-Estiiiiiiiii.......Stiu perfect cine estiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!OMG!!!!!!-zic incepand sa sar in sus-Era El-Esti HarryyyyyStylessssss!OMG!!!!!Unde am nimerit?In rai?
   Harry-Ok,calmeaza-te mai intai,iar daca Raiul ma include si pe mine,da ai nimerit in Rai.Sper ca nu esti una din fanele alea prea dedicate,nu?
   Eu-O,nu!Scuze daca asa am lasat impresia,doar ca...Eu va iubesc baieti si sunt WOW ca am nimerit la voi.Stai calm nu o sa va stresez.
   Harry-Esti de treaba.As vrea sa ne cunoastem mai bine.
   Eu-Seriiiosss?-Logic ca sunt-Mersi!Si sigur si eu as vrea sa ne cunoastem mai bine,dar acum am de lucru-zic aratand spre gramada de haine ce zacea in cosul de rufe.Era destul de curat pentru o casa de baieti,dar aveau nevoie de o menajera si nu au gresit alegandu-ma pe mine.Le voi face casa luna!Nu-i voi dezamagi,iar,dupa poate,ne vom distra putin!-
    Harry-Aaa.Lasa alea pe mai incolo.Au stat acolo cateva zile pot sa mai astepte-zice luandu-ma de mana-
    Eu-Dar sunt menajera si pentru asta lucrez aici..
    Harry-Iar eu sunt unul dintre cei 5 sefi ai tai,pe care trebuie sa-i asculti-imi zambi.OMG!Harry Styles mi-a zambit.Genunchii mi se imuiara de tot-
   Am acceptat sa merg cu el,doar era seful meu si trebuia sa-l ascult,nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu