marți, 13 noiembrie 2012

Bethany's life Part 3

Harry:Buna!Sunt Harry!Te-am sunat ca sa fiu sigur ca ai primit florile si biletul!
Eu:Da!Le-am primit!Esti asa de dulce!Cred ca ar trebui sa iti faci o trupa iar aceste versuri sa faca parte din primul vostru cantec pentr ca....ei,bine ai o voce superba!
Harry:Mersi mult!Dar a ta e extraordinara!
Eu:O spui doar asa!!
Harry:Nu!N-am mai auzit o voce atat de puternica dar si subtire in acelasi timp niciodata in viata mea!
Eu:Iti multumesc!Chiar ma simt bine sa aud asta vorbindu-se despre mine!
Harry:Ne vedem la intalnire!
Eu:Bine!Paa Harry!
Harry:Pa Beth!

Zambeam incontinuu.Wow!Visele se indeplinesc atat de simplu....as vrea ca toti sa aiba parte de norocul de care am parte eu!Dar din pacate...nu toti sunt la fel de norocosi!

Deci....am plecat spre doamna Weler.Wow!Mai e putin!Ma intreb daca si-a schimbat aspectul decand nu am mai vazut-o!

Sun la sonerie.Sonerie de sonerie era melodia mea favorita e la Skrillex bangarang ma lasi?
Si dintr-odata apare profa!
OMFG!!!!Imi venea sa imi dau palme peste fata:
Deci asta nu e profa mea!
Eu:Bu...bu...buna doamna Weler!
Profa:Buna Bety!Ce te-ai schimbat!
Eu:Dumneavostra vorbiti???
Profa:Dar nu vad ce-i schimbat la mine!
Eu:Aratati ca o adolescenta!
Profa:Multumesc!Haide intra!Buna Angie!Buna ziua doamna Scott.
Mama:Buna ziua doamna Weler!Va rog!Spuneti-mi Brenda!
Profa:Dar si dumneavoastra sa-mi spuneti Paisley.
Am intrat in casa care era de-a dreptul de un lux absolut neasteptat.Era foarte tare.
Profa:Brenda,Angie,v-as ruga sa serviti cate un fursec si sa priviti cum ii ,,antrenam" vocea lui Beth!
Eu:Bine doamna!Deci..eu ma gandeam ca la preselectii sa cant Katy Pery-Wide awake!
Profa:Frumoasa melodie....si grea!Mai intai ar trebui sa incepem cu incalzirea vocii.Spune gama!
Eu:Doooo...reee...miii..faaa...soooll...llaaa...siiii...dooooo!
Profa:Si invers?
Eu:Dooooo...siii...laaaaaa....soooolll...faaaaaa....miiiiiii...reeeeee....doooooo!
Profa:Geniala voce.Acum canta o melodie usoara ca ,,Love you like a love song" de Selena Gomez.
Si am inceput sa cant:
In fine...acolo eram mai blonduta putin.Eram in camera de muzica iar ala care batea la tobe...nu stiu siguur cine era.Presupun ca profa il chemase ca sa ne ajute.
Profa:Bine lucrat.Acum sa te aud cu Both of us!Sa vedem si putin de rap.
Eu:Oh...ok!
Profa:Fruumooos!Acum sa trecem la Set the fire to the rain!
Eu:Bine doamna!
Profa:Esti pregatita!Cam asta a fost!Mai exersam si maine dar poimanie mergem la preselectii!
Eu:Deja au trecut doua ore???Parca au trecut 20 de minute!
Profa:Pentru ca atunci cand faci ce-ti place...timpul zboara!
Mama:Va multumim foarte mult pentru ajutor!
Profa:Nicio problema!Oricand!A fost placerea mea!
Eu:La revedere doamna Weler!
Profa:Pa,pa scumpa mea Bethany!
Eu:Va multumesc din suflet(in my mind).

Am ajuns acasa!Eram foarte obosita!Dar mai era o ora pana la intalnire.Am hotarat sa dorm putin.Dar am dormit si mai mult si mai mult si cand m-am trezit era 21:00!!Am pierdut intalnirea.Aveam la crimi in ochi.Pana la urma am inceput sa plang in hohote!
Angie:De ce plangi Beth?!
Eu:Am pierdut intalnirea cu Harry!
Angie:M-am ocupat eu prostuto!De ce crezi ca exista prieteni!
Iar lacrimile de tristete mi s-au transformat in lacrimi de bucurie!
Eu:Multumesc,multumesc,multumesc!Te iubesc!Esti cea mai buna din lume!!!
Angie:Da...imbratiseaza-ma...ai de ce?
Eu:Poftim?
Angie:Nimic!Hi..hi...hi!(a spus in soapta hi hi)
Eu:Hai sa ne uitam la Ellen Show!
Angie:ok!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu