vineri, 16 noiembrie 2012

Bethany's life Part IV-4

A venit dimineata!Pasarile imi ciripeau pe la geama.Ouuu ce frumoos!!!:o3
In fiecare dimineata de vara ma trezesc cu hituri noi pasaresti la fereastra.Taree!
Angie inca dormea iar ea primise un mesaj.Era de la Harry!What???
Am inceput sa citesc:
,,Nu vreau sa fiu cu tine Angie!Iubirea mea adevarata este Bethany!Si totusi de ce i-ai face asta prietenei tale?Pentru mine sarutul ala nu a inseamnat absolut nimic!Lasa-ma in pace cu viata mea!
Harry."
Ochii mi se inlacrimara.Nu am trezit-o pe Angie pentru ca nu voiam sa ma cert cu ea chiar acum!La urma urmei nu sunt pregatita.Abia daca pot sa scot un sunet pe gura.M-am dus la toaleta sa ma spal in papuceii mei cu iepuras!Eram super-bosumflata!!!Dar nu am plans!La uma-urmei nu era vina lui Harry.Ci a lui Angie!Ce tradatoaree!!!Dar...ea e sora mea!De ce mi-ar face asta!Am coborat pe scari in halat cam ciufulita si vad un tort si pe Harry cu mama jos apoi a coborat rapid si Angie:
Toti:La multi ani Bethany!!!!
Harry:La multi ani iubitoo!
Eu:Oh mersi!Oh nuu!Sunt in pijamale!Trebuie sa ma duc sa ma schimb!Si Harry ce e cu mesajul ala pentru Angie?!Ce se intampla?!
Harry:E semnalul codat pentru Angie!
Eu:Ouuu Angie,Harry!M-am inselat!Cedeam ca Angie m-a tradat iar tu te-ai sarutat cu SYS-ul meu!
Harry:Nu e nimic!Am vrut sa te suparam ca surpriza asta sa fie cel mai frumos lucru de azi!
Angie:Harry nu s-a suparat ca n-ai venit pentru ca stia ca esti foarte obosita de la repetitii si a spus sa va intalniti dupa ce te duci la preselectii!
Eu:Si asta cand va fi?
Mama:Azi scumpoo!Azii!
Eu:Azi????:O Mama ai innebunit??
Mama:Nu dulceata,esti pregatita!
Harry:Esti o voce ce nu mi-a mai fost dat vreodata sa aud.
Eu:Harry,esti asa de dulce din toate unctele de vedere!Te iubesc!
Harry:Si eu Betty!
Eu:Acum ma duc sa ma imbrac!Dar mai intai......sa taiem tortuul!!!!
Toti:Yoohoo!
Am taiat tortul cel delicios de culoare albastra!E culoarea mea favorita!Si inauntru era cu ciocolata si crema de vanilie!
Apoi am mers sa ma imbrac!
Mi-a fost foarte greu sa aleg imbracamintea dar in cele din urma am gasit ce voiam pe mine:


Eu:Gata coboor!
Harry:Vin si eu la preselectie!
Angie:Si euu!
Mama:Toti mergem!Va duc eu cu masina!
Eu:Logic mama!
Si apoi am mers spre preselectii!
Cand am ajuns erau multi care eru extrem de emotionati ca si mine.colo am vazut o fata fitoasa:
Fitoasa:Oh!Sigur nu pierd!Sunt prea frumoasa si talentata ca sa pierd!Nicio proasta nu poate sa ma invinga!
Arata cam asa:
Era o gramada de lume care ii aranja parul ii dadea sa isi alega haine si ii facea machiajul.Se comporta ca o vedeta cand inca nu era!
Ea voia sa arate perfect.Eu nu aveam decat putin machiaj natural.
Cand au ,,terminat-o" arata asa:
Arata bine dar nu conta aspectul ci talentul.Eu eram inaintea ei.
Camd mi-am auzit numele m-am dus pe scena cu tracul ingropat adanc in stomacelul meu.
Demi Lovato:Buna seara scumpo!Cum te numesti si cati ani ai?
Eu:Ma numesc Bethany Brooks si am 18 ani impliniti astazi.
Demi Lovato:Multi inainte.
Katy Perry:Ce ne vei canta?
Eu:Ei bine e o coincidenta mare.Voi canta Katy Perry-Wide awake!
Katy Perry:Asa surioara!Sa te auzim!
Toate 3 adica Katy,Demi si Selena m-au aplaudat si mi-au spus ca trec la etapa urmatoare.
In background am inceput sa tip.
M-am intors acasa zambind rau de tot.Harry de fericire m-a sarutat!
Ce frumoos!
Acasa totul era linistit dar Flufels rontaise papuceii mamei!
Mama:.................................................next luni!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu