sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Bethany's life by Iuly

Hello!Ma numesc Bethany,am 17 si jumatate,parul blond inchis sau castaniu(in funcite de anotimp) si ochii albastri albastri!
Multi,din cate am vazut,ma intrebau pe facebook sau twitter daca viata mea e perfecta,deoarece mi-au auzit povestea!Ei,bine...ea nu e chiar atat de perfecta pe cat pare.Am si eu dusmanii mei si greutatile mele de infruntat!Ar fi culmea sa zic ca am o viata perfecta!Nimeni nu are asa ceva!Sa ne intoarcem la povestea noastra.....
Locuiesc in Hollywood cu mama, prietena mea cea mai buna,Angie si catelusul mea Flufels, pentru ca tata lucreza in Italia ca Sef Bucatar la un restaurant renumit.Diminetile incep cu cate un buna dimineata si apoi cu un mic -dejun ca la carte.Mie imi place sa mananc dimineata un croissant cu cicolata cu o cana de lapte cald sau uneori...rece.Invat la un liceu absolut..normal.Ea e Angie:
Intr-o dimineata de vara,a inceput totul.
Mama:Bety,draga....trezeste-te!!!
Eu:Imediat mama!Mai am sa-mi pun botosei in picioare!
Mama:Haide si tu Angie scumpo,trezeste-te!
Angie:Imediat mama!
Angie ii zice mamei mele ,,mama" pentru ca parintii ei voiau sa o trimita la un orfelinat asa ca a luat-o noi in grija.
Eu:Gata...cobor acum!
Si cand coboram scarile simt un miros minunat trecandu-mi pe la nas.
Eu:Mmmm...clatite cu sirop de ciocolata!!!!
Am ajuns la masa unde Angie si mama erau asezate deja.
Eu:Buna dimineata mama!Buna dimi Angie!
Dupa ce am dat buna dimineata,am gustat o clatita!
Eu:Mmmm!!!E cea mai buna clatita pe care am bagat-o in gura vreodata!Cine a facut-o???
Angie:Eu am facut-o,surioara!Sunt delicioase,nu?
Eu:Mai mult decat delicioase.
Mama aprinse televizorul si dintr-odata aud ceva interesant.
Angie:Doamne,cum te uiti in televizrul ala mai Bety!
Eu:Ssstt!Vreau sa aud anuntul asta!
,,Preselectiile pentru America needs talent acum si la Hollywood in ,,Sunset Club Hotel"!Va asteptam intre 1-10 iulie intre orele 12-00 si 19-00."
Eu:Yuppy!Ati auzit?Se fac preselectii!
Am uitat sa mentionez ca am o voce destul de buna?
Angie:Buna idee!Daca e sa te duci..ma ocup eu de vestimentatie.
Eu:Oh,iti multumesc Angie dar....nu stiu daca mama e de acord!
Mama:Sigur ca te las!E o sansa unica de a deveni cineva!
Eu:Ma duc la laptop sa ma inscriu!
Angie:Il am eu aici!Tu mananca clatitele si te inscriu eu!
Eu:Mersi mult Angie!
Angie:N-ai pentru ce,soro!
Si ea completa acolo in timp ce mancam pana m-a sunat profa de muzica.
Profa:Alo!Bethany,am auzit ca se fac preselectii la America Needs Talent de astazi!V-asi putea ruga sa va inscrieti!
Eu:Doamna Weler,chiar acum completam formularul de inscriere de pe internet!
Profa:E fantastic!Eu cred ca vei ajunge ceva intr-o zi si voiam sa te rog sa te inscrii!
Eu:Sigur doamna Weler!Va multumesc mult pentru compliment!Pot sa va intreb ceva?
Profa:Sigur,scumpo!
Eu:Puteti sa ma pregatiti putin pentru preselectii?
Profa:Desigur!Cu cea mai mare placere!
Eu:Unde sa vin pentru pregatire?
Profa:Am sa vin eu la tine!Dpar spune-mi adresa!
Eu:Nu doamna Weler!Nu vreau sa bateti atat de mult drum!Puteti sa imi spuneti adresa dumneavoastra!
Profa:Ce draguta eti!Stau pe starda Waterson,numarul 34.
Eu:Bine!Va multumesc mult!Am sa vin astazi la ora 16:00!
Profa:Bine Bethany!Ne vedem!
Eu:Bine doamna Weler!Va multumesc inca odata pentru ajutor!
Profa:Cu cea mai mare placere Bethany!La revdere!
Eu:La revedere,doamna Weler!
Angie:Ce ti-a  zis profa de muzica?
Eu:Pai m-a intrebat daca ma inscriu a concurs si apoi am rugat-o,daca poate,sa ma pregateasca pentru preselectie.
Mama:Bine lucrat,Bethany!
Eu:Abia astept.
M-am imbracat si m-am dus cu Angie sa il plimbam pe Flufels pentru ca...se scapase putin la bucatarie!
Dar mama a curatat!
Pe drum...ma lovesc(la propriu) de Harry,cel mai dragut baiat din lume, care era cu micutul lui catelus in brate:
Eu:Imi pare rau Harry!
Harry:Nicio problema!
Eu:Eh,na!Nicio problema!
Harry:Serios!Cum sa ma supar pe o fata asa de frumoasa ca tine!?
Eu:......................................next maine!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu