joi, 15 noiembrie 2012

Gemeno-dezastru si cuplurile clasei!!!

K-hey!<33
Vedeti in video ce am de spus:


((__________CITESTE__________))
Deci mai....gemenele sunt niste distruse mintal TOOTALL!!!
Iar despre cupluri.........pai decat primul ,,cuplu" e sigur!!!Dar zic si eu asa ca sa fac videoul de azi!Sper sa nu va suparati ca am intarziat cu el!!
Deci acum va las un link cu un video oarecare pe care l-am gasit.
Sa dati la minutu 01:15 si sa-mi spuneti mie ca nu se intelege ,,Crucea matii"!
Nu imi place videoul dar mi s-a parut tare chestia cu ,,Crucea matii"!!!=)))
Deci....voi ce ziceti?Nu s-a inteles?
Mai pun un video cu una care o copiaza pe tiganca aia cu machiajele din linku' de la videoul trecut:
Ok!Deci...ce parere aveti?Eu zic ca e nebunie absoluta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu