luni, 12 noiembrie 2012

Bethany's life Part II

Eu:Oh Harry cat de dragut a sunat asta!Iti multumesc mult!
Harry:Bethany,stiu ca ai o voce superba...ma gandeam....daca te-ai putea inscrie la America Needs Talent...si eu as putea fi unul dintre sustinatorii tai?
Eu:Deja m-am inscris!Doamna Weler ma va ajuta sa imi perfectionez valorile muzicale!Adica ma va ajuta sa imi mai perfectionez vocea!
Harry:Genial!Deci...pot fi printre sustinatorii tai?
Eu:Sigur!De ce nu?
Harry:Tare!
Eu:Bine Harry!Ne mai vedem!
Harry:Staai!
Si m-a luat de mana.
Eu:Ce-i?
Harry:Vrei....sa...iesim maine..seara?
Eu:Depinde la ce ora pentru ca de la 16:00 pana la 18:00 am ,,antrenamente" cu doamana Weler!
Harry:Sigur!Te iau la 19:00!
Eu:Super!Ne vedem!
Harry:Pa Bety!Pa Angie!
Eu&A:Pa Harry!
Nu-mi venea sa cred!!Credeam ca visez.Dar nu era niciun vis!Era realitatea pura!
Angie:Wow!Participi la A.N.T si apoi asta?De unde vine norocul asta,vreau si eu!
Eu:Nu stiu!Dar Stiu ca Harry are cel mai frumos zambet din lume!
Angie:Asa e!Dar nici prietenul lui Zayn nu e rau deloc!
Eu:Poate ai putea fi cu el cu ajutorul meu!
Angie:Ai face asta pentru mine?
Eu:Da!Doar esti prietenasha mea cea mai buna!
Angie:Mersi moolt de tot!
Mi-as dori sa ajung undeva cu participarea la A.N.T!Dar poate...cine stie?
Angie:Haide Bety!Sa mergem sa ne luam cate o inghetata!
Eu:Bine!
Dar imediat ce am zis cerul s-a innorat si a inceput sa picure!OMG!!!Mi se lua rimelul de pe ochi!Am fugit repede cu Angie si Flufels spre casa!Noroc ca stam aproape!
Cand am ajuns acasa mama era invelita intr-o patura si dormea iar televizorul era deschis la stiri.
Acolo spunea ca America Needs Talent nu accepta ca concurentul sa aiba in spatele scenei sustinatori.Sustinatorii trebuie sa stea in public.
Eu:Uff!Acum Harry nu o sa ma mai sustina de aproape!
Angie:Cam nasol!
Eu:Stiuuu!
Pe masa era mancarea si un plic pentru mine de la America Needs Talent.
Pe ea scria:,,Multumim pentru inscriere Bethany Flawelles!Speram ca vei ajunge cineva prin intermediul acestui show de talente.Trimite-ne si o poza cu tine ca sa te putem recunoaste."
Eu:O sa le trimit poza aia de la ,, Plaza Hotel"!

Eu si Angie topaiam si tipam prin toata casa si am trezit-o pe mama:
Mama:Ce-i?!Sunteti bine?Sunteti ranite?E vreun paianjen?Nimic?Atunci ce s-a intamplat?
Eu:Am primit un plic de la A.N.T!!!
Mama:Ce-i aia ,,Ant"?Stiu ca inseamna furnica in engleza!
Eu:Nu mai mami!E America Needs Talent!
Mama:Aaaa!Si trebuia sa ma treziti?
Angie:Scuze mama dar..noi eram asa de entuziasmate!
Mama:Dar nu sunt suparata!Doar glumesc si eu cu voi!
Angie:Pfiuu!Pentru o secunda credeam ca te-ai suparat pe noi!
Apoi s-a auzit soneria!Ce putea fi?
Am deschis usa si era un buchet de flori si un biletel.
Pe biletel scria:,,De la Harry:Draga mea Bety,esti mai frumoasa decat printesele din povesti,mai dulce decat compotul,mai taelntata decat o zana si mai divina decat un inger".
Eu:Angie,Angie!Vino repede!!!!
Angie:Ce-i?
Eu:Citeste!
Angie a citit si spunea:
Angie:Mama dar ce dragut poate sa vorbeasca!Merita sa fi cu el!
Mama:Stai!Am auzit ceva legat de o relatie!Cine ,,te vrea",Bethany?
Cand am auzit-o pe mama spunand asta am inceput sa radem.
Mama:Ce?Asa vorbiti voi,adolescentii de acum!
Eu:Da,mama!Dar cand o spui asa....suna foarte haios!E vorba de tipul ala Harry de care tot iti vorbeam.
Mama:Din cate mi-ai descris tu....chiar as vrea eu,ca mama,sa te intalnesti cu el!
Eu:N-am mai vazut mama mai buna decat tine!
Si ne-am imbratisat toti 4.Adica si cu Flufels.
Eu:Wow!E 15:30!Trebuie sa plec!Mama,poti sa ma duci tu?
Mama:Sigur ca da!
Angie:Pot sa vin si eu?
Eu:Sigur Angie!
Si telfeonul a inceput sa sune!
Eu:Alo?
..........................................next maine!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu