vineri, 12 octombrie 2012

Videoblog show by Iuly episodul 2

Ok!Deci...lume!Primul episod e pe primul meu blog care acum nu mai e al meu...si acum acest episod este mai lung si sper sa va capteze mai mult atentia!Voi pune filmulete in fiecare miercuri si vineri!Acesta are elementele de baza:Machiaj legat la ochi,topaituri de Snoopy by me,stergere de machiaj,cum sa devi un ninja doar cu un servetel umed si doua clame,melodii by me in totalitate si piesa de rezistenta parodie Let it shine-Me and you!Spuneti-mi daca sa mai continui cu vlogurile astea sau nu printr-un comentariu!Va rog....si dati-mi niste provocari ce se pot face i casa,cat mai nastrusnice posibile!
Nume de melodii:Instrumentalul se numeste For videoblog si e facut de mine.
A doua melodie este I will colour your life tot cantata de mine si cu instrumentalu' by me!
A treia melodie:Nicky Minaj-Starships
A patra melodie:Let it shine-Me and you
Sper ca v-ati distrat!
Comment si da-ti urmareste acest blog pentru distractie maxima!
Am avut si mici greseli dar sut incepatoare,fac ce pot!
Ok!Daca vreti puteti comenta ce melodii sa mai pun in filmuletele mele!Bye,Bye!
P.S:Mai am o melodie by me!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu