miercuri, 24 octombrie 2012

Hobyurile noastre(ale fetelor);x by Iuly

                                                                            Jurnalul
Scriu in jurnal!Si ce daca?Un om nu are voie sa isi scrie sentimentele si gandurile pe o foaie de hartie doar pentru ca se zice ca esti materialist?!Adica pe bune acum...WHY?????
Stau aici si scriu in caietelul meu roz!Tare nu?Fetele nu au si ele nevoie de un caietel intim in care sa isi noteze gandurile cele mai profunde si trairile cele mai speciale?
Eu una nu voi asculta ce spun ceilalti!Pur si simplu voi scrie in continuare in caietelul meu rozaliu pentru a sti ca am pe cineva langa mine care sa-mi aminteasca ca toti avem de suferit uneori...;x


Aparatul foto personalizat
Exact`!!!Duh`....orice fata are un aparat care o reprezinta in functie de design!Sau nu neaparat!Cand simti ca trebuie sa nu uiti niciodata un moment fantastic din viata ta tot ce trebuie sa faci este sa scoti aparatul si sa imortalizezi momentul!Fara un aparat doar iti poti aminti momentele placute,dar cu aparatul le poti vedea ori de cate ori vrei!Nu`i asa ca zambesti atunci cand o poza este absolut perfect`????:)Cam asa trateaza fetele ca noi un aparat de fotografiat!


Parul-Accesoriul principal
WOW`!Asa e!Toate fetele petrec ore in sir ca sa isi faca parul sa machiajul.Dar parul este piesa de rezistenta!Adica....gandeste-te putin:
Daca ai fi cheala dar machiata lumea ar remarca chelia si ar fi putin....dezgustati.Machiajul n-ar avea nici o importanta!
Asa.....exista unele momente in care vrei sa iti iei prul si sa te joci cu el printre degete am drepate?Momentele acelea cand te plictisesti si nu sti ce sa faci sau cand esti la scoala!Cand te plictisesti la ore parul este ,,jucaria" ta care atrage proful sau profa de la predat!Ei,bine...eu am parul scurt dar mi-l voi lasa sa creasca!SPER!!!!!:)


Muzica si Iphone-u`
MOARTE!!!Fara muzica eu cred ca as muri.....de plictiseala!Eu mereu simt nevoia sa imi pun castile sau sa deschid MacBook-ul si sa ascult niste muzica.Cine ar putea trai fara muzica!NOBODY!!!
Cine te ajuta sa dormi cand ai ceva de genu` ,,insomnie"?Castile si MP3-u` sau MP4.Eu una chiar nu as putea trai fara muzica!Voi?
Si sa facem lumina in lumea ,,Iphone"!O fata este extrem de nebagata in seama-cica- atunci cand nu are telefonul ultimul ragnet!Iti iei un Iphone 4S dar la un moment dat s einventeaza Iphone 5 iar Iphone 4S-u` de o grama` de bani nu mai are nici o valoare.Iphone-u` este doar o popularitate de moment!Ma rog!O fata are nevoie de un telefon dragut iar lumii ar trebui sa nu-i mai pese ca-i ultimul ragnet telefonu` ci doar sa le placa!

Animalutul pufos
Toate fetele au cate un animal pe care cateodata nu il pretuiesc ca pe un frate sau sora,ci ca pe un obiect la moda!Unele fete...cum spuneam...sunt materialise si isi iau cine stie ce pisici pufoase si scumpe sau catelusi de poseta dar de fapt nu ii iubesc!Ci doar vor sa atraga lumea asupra lor luand cu ele peste tot noul animalut scump!Prin scump vreau sa zic ca coasta mult!Dar unele fete nu se lasa duse de regula:,,Ia-ti animalutul cu tine ca sa fii popular' ci doar isi iubesc animalutul cu adevarat!As spune...TRUE LOVE la animale!Eu nu sut genu` care si-ar lua un animal pentru a starni atentia!

Reputatia unei fete

Nimeni nu ar vrea o tocilara ca prietena!Ci doar o fata stilata,cu fite si machiata non-stop!Cu toate hainele tari si gentile de designeri sau machiajele absolut fabuloase!Ce sa zic yo`!Dar dece?De ce trebuie sa tinem asa-zisi ,,tocilari" departe de noi?Nu e cool sa inveti?De fapt nu e deloc cool cand ajungi cersetor pe strada,intelegeti faza?Doar cand esti preadolescent sau adolescent merge treaba asta!Dar ganditi-va la viitor!Cand veti vrea sa va faceti stiu yo`,super modele si nu veti putea pentru ca nu ati invatat,ce va faceti,ha`,sa v aud?!
Cam asta am avut eyu de zis!See you later!Hope u guys like it;x!Bye!!!


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu