miercuri, 31 octombrie 2012

Auzi???Auzi??Ai chilotii uzi!=))))
Asta e o mica glumita de folosit la strand chiar daca acum parca iarna e foarte aproape!Ce faceti?Azi am sa va vorbesc despre perfectinuile si imperfectiunile mele fizice.Am sa pun acum clipuletul dar daca nu se va posta atunci voi scrie.
Ok!Deci acum sa va spun ce imi place la mine:
-Buzele(din cauza culorii lor[zici ca am ruj pe ele])
-Genele(deoarece parca sunt date putin cu mascara pentru ca sunt putin arcuite)
-Parul(pentru ca este extrem de fin) nu imi place mereu!!!Se ingrasa tareee!!!!!!!
-Ochii(ca se vad asa la camera)
Imperfectinile:
-Parul(caci se ingrasa)
-Sprancenele(au o forma foarte in neregula)
Ok!Cam asta e!Parca mai era ceva dar....vad ca merge clipul!Mersi!!!!Pa!
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu